reklama

TY = JA

Každý v sebe ukrýva časť, ktorú nenávidí, ktorú potláča. Odpovedzme si na otázku : Je to potrebné ?  Áno je.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 ,,Kto si ty ? Áno ty ! Pozerám sa na teba každý deň a s každým pohľadom cítim k tebe väčšiu, a väčšiu nenávisť.

 Je táto moja nenávisť k tebe ľudská ?

 A cítiš takú istú nenávisť aj ty ku mne ? 

 Chcem ťa nepoznať, ale je už neskoro. Tvoje oči ku mne prenikli. Prenikli až do mojej hlavy, do miesta, kde sa spája láska s túžbou, do miesta, ktoré je citlivé na bolesť. 

 Vieš vôbec ako sa to miesto volá ? Nie nevieš. Ty nevieš nič. 

 Nežiješ ani život, ktorý ti dal Boh. A dal ti ho vôbec Boh ? Veď ako by len mohol. Tebe by ho nikdy nedal. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Tvoja existencia by tu vôbec nemala byť. Nechýbala by nikomu. Nik by si nevšimol, že tu nie si. 

 Nepozeraj sa na mňa. Závidíš mi len. Pýtaš sa, čo mi závidíš ? Odpoviem ti. Krásu. Sebeckosť. Peniaze. 

 Prečo vravíš, že ty taký niesi. Si ! Ty si len potlačený. 

 Nesmej sa !

 Nevrav mi, že sa na mňa podobáš. Ty si len zlo, ktoré vniklo do mňa.

 Nie, nepodobám sa na teba. Nie.

 Áno podobám. Prečo sa na teba podobám ? 

 Prečo, keď sa pozriem na teba vidím seba. Prečo ? Vysvetli mi to ! Odpovedz mi ! 

 Radšej nie, radšej nič nevrav. Buď ticho. Nechcem to počuť. 

 Ty niesi ja. Nemôžeš byť. Nemôžem nenávidieť samú seba. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Prestaň ! Počuješ ? Povedala som prestaň. Daj mi pokoj ! 

 A je to tu. Zbláznila som sa."

Kristína Štefancová

Kristína Štefancová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikdy som nemyslela na to, aby som písala pre povesť a poctu. Čo mám na srdci, musí von, a preto píšem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu